Homlokcsók

16 ápr

Tudjátok mit jelent a homlokra adott puszi? Hát eddig én sem tudtam: hűséget.

Olyan jó, hogy van most nekem ez a srác :) Csak ülni vele egy padon, miközben átkarol… Teljesen pörfikt =) Van bennem egy kis félsz, mert még soha nem volt hasonló srác a közelemben… Vagy ha volt, akkor emlékszem még mit mondtam rá. Buzi, köcsög Bankos… undorító… De ahogy egyre többet vagyok vele, egyre kevésbé érdekelnek a hülye előítéletek, akár bennem születtek meg, akár valaki másban aki látott minket együtt. Bori szerint pont ilyen srác való hozzám. Háát… majd meglátjuk :P Az tény, hogy most huh meg hah :P

T: Jaboccs… az izom
G: Hát én nem jönnék szembe magammal az utcán, a sötétben… :P
T: Ajjaj… És ha én jönnék szembe veled a sötétben?
G: Te?
T: Én :)
G: Téged megerőszakolnálak… :D
T: Azjó… bár nem lenne erőszak :D
G: De az úgy nemjó… Legalább egy kicsit állj ellen ;)
T: Jesszusom :D

Hát jesszusom… miket nem vált ki belőlem :D Most minden tökoké :)

Ja, és kaptam homlokcsókot… :)

Bizony ő az én emberem ;)

U.i.: És hogy miért nem keresett…? Megcsípte egy darázs és kétszeresére dagadt a szája :P Persze, erre most lehet azt mondod oookééé ez most komoly, vagy szar kifogás…? De én elhiszem :)

Hozzászólás

Követem

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

